Po wstępnej weryfikacji wtryskiwacza otrzymanego od klienta rozpoczynamy czyszczenie i wymianę uszczelnień oraz części ustalonych wcześniej z klientem oraz regulację dawek. Końcowym etapem jest sprawdzenie i wydruk protokołu naprawy ze stołu BOSCH, przy czym koszt uszczelnień wewnętrznych jest wliczony.
Pierwszy krok w naprawie to weryfikacja – rozbieramy wtryskiwacz i oceniamy zużycie poszczegolnych elementów. Jeżeli na tym etapie wykryte uszkodzenia uniemożliwią dalszą naprawę za sprawdzenie klient nie płaci (wtryskiwacz rozkręcony), natomiast jeśli naprawa jest możliwa kontaktujemy się z klientem i ustalamy koszty naprawy.
Drugi krok to czyszczenie elementów za pomocą ultradźwięków i złozenie wtryskiwacza na nowych uszczelniaczach – w razie potrzeby na nowych częściach ustalonych z klientem.
Trzeci i ostatni krok to regulacja odpowiednich dawek wtryskowych i przeprowadzenie komputerowej symulacji na urządzeniu Bosch.
Polub nas na facebooku