Najczęściej wystarczy wtryskiwacz wyczyścić a co najważniejsze – wyregulować pierwszy i drugi stopień otwarcia wtrysku i wszystko wraca do normy.
Pierwszy krok w naprawie to weryfikacja – przed sprawdzeniem wtryskiwacza robimy ekspertyze zanieczyszczeń paliwa – zlewamy z wtrysku kilka kropli ropy, rozprowadzamy je na szkiełku i badamy pod mikroskopem ich skład – pozwala nam to określić przyczynę uszkodzenia wtryskiwacza oraz czy jest konieczność płukania układu paliwowego lub regeneracji pompy wtryskowej.
Nastepnie testujemy wtryskiwacz, rozbieramy go na części i oceniamy zużycie poszczególnych elementów również za pomocą mikroskopu. Najczęściej wystarczy wyregulować pierwszy i drugi stopień otwarcia wtrysku i wszystko wraca do normy, niekiedy jednak zachodzi konieczność wymiany końcówki rozpylacza, dlatego też po dokładnej analizie dzwonimy do ciebie z pełną informacją o stanie wtrysków i układu paliwowego.
Czyszczenie elementów za pomocą wysokiej klasy myjek ultradźwiękowych daje pewność oczyszczenia wtryskiwacza nawet w wąskich kanalikach. Następnie składamy wtryskiwacz na starych lub nowych częściach zależnie od wcześniejszych ustaleń następnie ustawia się odpowiednie ciśnienia otwarcia – jest to niezwykle istotne by dobrze wyregulować drugie ciśnienie w przeciwnym wypadku paliwo nie będzie poprawnie spalane – silnik może stukać lub pracować niepoprawnie.
Ostatni krok to przeprowadzenie komputerowej symulacji na urządzeniu Bosch:
Jeśli wtryskiwacz przejdzie pomyślnie wszystkie testy na zamontowane nowe części otrzymujesz rok gwarancji.
Pamiętaj! Wtryskiwacz po regeneracji działa jak nowy!
Cena końcówki zależna jest od numeru wtryskiwacza i podawana jest w trakcie weryfikacji.
Polub nas na facebooku