/ Naprawa wtryskiwaczy TDI dwusprężynowych

Wtrysk po regeneracji działa jak nowy.

Jak wygląda proces naprawy wtryskiwacza dwusprężynowego?

Najczęściej wystarczy wtryskiwacz wyczyścić a co najważniejsze – wyregulować pierwszy i drugi stopień otwarcia wtrysku i wszystko wraca do normy.

Krok 1: Badanie jakości paliwa

Pierwszy krok w naprawie to weryfikacja – przed sprawdzeniem wtryskiwacza robimy ekspertyze zanieczyszczeń paliwa – zlewamy z wtrysku kilka kropli ropy, rozprowadzamy je na szkiełku i badamy pod mikroskopem ich skład – pozwala nam to określić przyczynę uszkodzenia wtryskiwacza oraz czy jest konieczność płukania układu paliwowego lub regeneracji pompy wtryskowej.

Krok 2: Wstępne testy, rozkręcenie i weryfikacja uszkodzeń

Nastepnie testujemy wtryskiwacz, rozbieramy go na części i oceniamy zużycie poszczególnych elementów również za pomocą mikroskopu. Najczęściej wystarczy wyregulować pierwszy i drugi stopień otwarcia wtrysku i wszystko wraca do normy, niekiedy jednak zachodzi konieczność wymiany końcówki rozpylacza, dlatego też po dokładnej analizie dzwonimy do ciebie z pełną informacją o stanie wtrysków i układu paliwowego.

Krok 3: Czyszczenie, złożenie i regulacja ciśnień otwarcia

Czyszczenie elementów za pomocą wysokiej klasy myjek ultradźwiękowych daje pewność oczyszczenia wtryskiwacza nawet w wąskich kanalikach. Następnie składamy wtryskiwacz na starych lub nowych częściach zależnie od wcześniejszych ustaleń następnie ustawia się odpowiednie ciśnienia otwarcia – jest to niezwykle istotne by dobrze wyregulować drugie ciśnienie w przeciwnym wypadku paliwo nie będzie poprawnie spalane – silnik może stukać lub pracować niepoprawnie.

Krok 4: Test na stole probierczym – wydruk parametrów

Ostatni krok to przeprowadzenie komputerowej symulacji na urządzeniu Bosch:

  • Test szczelności
  • Badanie ciśnienia otwarcia 1
  • Badanie ciśnienia otwarcia 2
  • Wizualna ocena poprawności kształtu strugi rozpylania
  • Badanie rozpylania

Jeśli wtryskiwacz przejdzie pomyślnie wszystkie testy na zamontowane nowe części otrzymujesz rok gwarancji.

Pamiętaj! Wtryskiwacz po regeneracji działa jak nowy!

  • Test 50 zł
  • Naprawa 130 zł

Cena końcówki zależna jest od numeru wtryskiwacza i podawana jest w trakcie weryfikacji.

Zadzwoń do nas

Naprawa wtryskiwacza dwusprężynowego 120 zł

+48 530 530 150

+48 530 530 250

Pracownia Mielewczyk Rzetelna firma

Polub nas na facebooku

Naprawa wtryskiwaczy benzynowych – czyszczenie